مشارکت و مجاهدین باعث سقوط اصلاحات
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

مشارکت و مجاهدین باعث سقوط اصلاحات

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه پیروی از تفکر مشارکت و مجاهدین باعث سقوط جریان اصلاحات شد، گفت: در واقع نوع حرکتی که این احزاب داشتند، اصلاحات را به ورطه سقوط کشاند. محمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جناح‌بندی‌های سیاسی کشور، گفت: اصولگرای واقعی در واقع یک اصلاح طلب است چرا که اصولگرایان هدفشان اصلاح خود و جامعه است، بنابراین اینکه برخی عناوین در اختیار تعدادی از گروه‌ها قرار گیرد، کار اشتباهی است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: با تمام این اوصاف جریانی که در کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری فتنه‌ رقم زد قصد زیر سوال بردن انتخابات و مقابله با خواست و اراده مردم را داشت. وی خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف قانون فتنه‌گران باعث شد که حتی هواداران ‌آنها هم نسبت به انجام چنین اقداماتی آنها را سرزنش کنند چرا که هر نوع بی‌اخلاقی و اخلال در نظم عمومی از سوی هر فردی با هر سلیقه و گرایش از نظر مردم، مسئولان و سیاسیون منفور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: 13 میلیونی هم که به نامزد ناکام انتخابات رای دادند، جزء مردم جامعه اسلامی بودند، اما وقتی دیدند که به مقدسات آنها توهین شده و عده‌ای در مقابل خون شهیدان ایستاد‌ه‌اند، نسبت به این اقدامات حساس شده و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند. دستغیب در ادامه با بیان اینکه جریان سیاسی اصلاحات در دوران فتنه امتحان خوبی پس نداد، گفت: پایه جریانات سیاسی باید بر سنگ محکمی استوار باشد به این معنا که اگر ریشه یک جریان محکم و استوار نبوده و بر اساس اصول تعریف شده و مطابق با باورهای دینی و ملی کشور نباشد، این جریان دچار انحراف خواهد شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار فارس اضافه کرد: باید بررسی کرد، جریاناتی که در فتنه سال گذشته عملکرد خوبی از خود به جای نذاشتند، ریشه در کجا دارند. دستغیب در پایان تاکید کرد: پیروی از تفکر مشارکت و مجاهدین انقلاب باعث سقوط جریان اصلاحات شد و در واقع نوع حرکتی که این احزاب داشتند، در نهایت اصلاحات را به ورطه سقوط کشاند.

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: